Neden Instagram?
İnsanlar, Instagram’a ilham almaya ve önemsedikleri şeyleri keşfetmeye geliyor. Markaların ve işletmelerin içerikleri de buna dahil
İnsanlara ürünleriniz, hizmetleriniz veya işletmeniz hakkında daha fazla bilgi vermek için bir Instagram İşletme Hesabı açın.
1. Adım: Uygulamayı indirin ve açın
Instagram uygulamasını iOS için App Store‘dan, Android için Google Play mağazasından veya Windows Phone için Windows Phone Store‘dan indirin. Uygulama yüklendikten sonra, Instagram’ı açmak için cep telefonunuzda uygulamanın simgesine dokunun.
2. Adım: Bize kim olduğunuzu söyleyin
Kaydol‘a dokunun, ardından e-posta adresinizi girip İleri‘ye dokunun ya da Facebook hesabınızla kaydolmak için Facebook ile Giriş Yap‘a dokunun.
3. Adım: Ücretsiz işletme profili oluşturun
Uygulama içerisinde ayarları bulduktan sonra aşağı inerek Ticari Hesaba Geç‘e gelin. Bir ticari hesap sahibi olduktan sonra çalışma saatleri, işletme adresi ve telefon numarası gibi işletmenizle ilgili bilgileri ekleyebilirsiniz. İşletme Profili Oluşturun
4. Adım: Paylaşım yapın ve kullanıcıları takip edin
Alakalı konu etiketlerini kullanarak akışınızda görmek istediğiniz içerikler paylaşmaya başlayın ve benzer hesapları takip edin. Başlamak için Instagram’a gidin.Oynat-0:55Sesini AçEk Görsel AyarlarıTam Ekrana GeçPaylaşma ve şikayet etme seçenekleri
Bir işletme olarak tanının.
Instagram’daki hesabınızı Ticari Hesaba dönüştürerek hikayeleriniz, gönderileriniz ve takipçileriniz hakkında istatistikler elde edin.
Bir Ticari Hesap ile:
Hikayelerinizin ve tanıtımı yapılan gönderilerinizin gün boyunca nasıl performans gösterdiğini öğrenin.
Takipçileriniz hakkında istatistikler edinin ve gönderilerinizle ve hikayelerinizle nasıl etkileşim kurduklarını görün.
Çalışma saatleri, konum, telefon numarası gibi şirket bilgilerinizi ekleyin.
Uygulamanızda hesap ayarlarına giderek hesabınızı Ticari Hesaba dönüştürün.
Instagram içerikleri oluşturma.
Instagram, son derece görsel bir deneyimdir. Hikayenizi etkileyici fotoğraflar, videolar ve açıklamalarla anlatmayı öğrenin.
1. Instagram’ı Kullanmaya Başlayın
Instagram’ı kullanmaya yeni mi başlıyorsunuz? Başlamak için, anlatmak istediğiniz hikayeyi bulun, hesabınız için tutarlı bir görünümde karar kılın ve düzenli olarak paylaşım yapın. Videoyu izleyerek daha fazla bilgi alın.
2. İyi Kreatiflerle Nasıl Öne Çıkacağınızı Öğrenin
Instagram’da iyi bir kreatifi belirleyen özellikleri hiç merak ettiniz mi? İpucu: Sizi sonuca ulaştıran kreatif, iyi kreatiftir. Tüm pazarlama mecralarında uygulayacağınız üç kreatif ilkesi burada da geçerlidir. Bu ilkeleri videoda görün.
3. Kaliteli Fotoğraf ve Videolar Oluşturun
Fotoğrafçı değil misiniz? Instagram’da kaliteli içerikler oluşturmak zor değildir. Sadece telefonunuzu kullanarak profesyonel görünümlü fotoğraflar ve videolar çekebilirsiniz. Videoda nasıl yapacağınızı öğrenin.
Daha Fazla Reklam İpucu GörünKreatifinizi daha iyi hale getirin.
Instagram’ın uygulamaları sayesinde hesabınız için yüksek kaliteli fotoğraf ve videoları kolayca oluşturabilirsiniz.
Boomerang
Sıradan anları eğlenceli ve beklenmedik hale getirin. İleri ve geri bir döngüde gösterilen etkileyici mini videolar oluşturun ve akışınızda veya hikayelerinizde paylaşın. Hikayelerde paylaşılan videoların %25’i Boomerang kliplerinden oluşuyor.
Hyperlapse
Hantal tripodları ve pahalı ekipmanları unutun; Instagram’ın kendi stabilizasyonunu kullanarak profesyonel görünümlü zaman atlamalı videolar oluşturun.
Layout
Birden fazla fotoğrafı birleştirip, çevirip veya döndürüp fotoğraflarınızı eğlenceli ve benzersiz tek bir fotoğrafa dönüştürerek yaratıcılığın sınırlarını zorlayın.