1. Anasayfa
  2. Haberler

İspanya hükümetinden telefonla müşteri hizmetlerine net düzenleme

İspanya hükümetinden telefonla müşteri hizmetlerine net düzenleme
Photo by Moose Photos on Pexels.com
0

İspanya hükümeti tüketicilerin telefonla müşteri hizmetleriyle gerçekleştirdiği görüşmeleri kısaltmak için yasa tasarısı hazırladı.

İspanya hükümetinden telefonla müşteri hizmetlerine net düzenleme

Telefonla müşteri hizmetlerinin çok uzun sürmesinden dolayı gelen şikayetleri değerlendiren İspanya hükümeti, “call-center”lara düzenleme getirmek için çok net bir adım attı.

İspanya Tüketici Hakları Bakanı Alberto Garzon bugün gerçekleştirdiği basın toplantısında telefonla müşteri hizmetlerine bazı kurallar getirilmek için hazırlıkların tamamlandığını duyurdu. Garzon, tüketicilerin telefon hattında bir yetkili ile maksimum 3 dakika içinde görüşebilmesini öngören yasa tasarısının meclise sunulduğunu açıkladı.

Öte yandan yasa tasarısında tüketicinin chatbot olarak da bilinen robotik yanıt sistemi yerine gerçek bir müşteri temsilcisiyle konuşma hakkının da yasa tasarısında bulunduğunu belirtti.

Garzon, “Sonsuza kadar süren bekleme süreleri artık bitecek” derken müşterilerin şikayet ve taleplerine şirketlerin 2 saat içinde yanıt vermesi şartı da getirilecek.

Bizde de aynı yasanın uygulanması sizce nasıl olur?

Yazı Kaynakları
Sözcü
Reaksiyon Göster
  • 0
    alk_
    Alkış
  • 0
    be_enmedim
    Beğenmedim
  • 0
    sevdim
    Sevdim
  • 0
    _z_c_
    Üzücü
  • 0
    _a_rd_m
    Şaşırdım
  • 0
    k_zd_m
    Kızdım

Baristekin.com.tr içerik yöneticisi

Yazarın Profili
Paylaş
İlginizi Çekebilir

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir